Vsetínský IT sklípek

Sledovat Komunita 13 Všechny termíny 6

Zajímavá povídání o IT technologiích se sklenkou vína v ruce. Jestli tedy máte rádi víno a IT je něco, čemu jste propadli (ne z čeho jste propadli), pak nemůžete na této akci chybět.

Podnikatelský inkubátor Vsetín - Maštaliska

Horní náměstí 3, 755 01 Vsetín

Půl roku a s ním řada revizí v TFS, SVN nebo Gitu uběhlo, víno je sklizeno – je čas na další IT sklípek. Tři kluci si pro Vás opět připravili zajímavá témata. Zvažujete-li pořád, jestli spíš nejít do kina, tak mám pro Vás argument, který Vás jistě zlomí. Zkuste si s ostatními diváky v kině před představením nebo po něm popovídat o tom, jak náročné bylo integrovat novou technologii do Vašeho systému. V IT sklípku spíše budou lidé, co Vašemu trápení porozumí. Na akci vás co nejsrdečněji zve Edhouse. Drobné občerstvení zajištěno. Těšíme se na Vás.


Fullscreen program
17:00
Zahájení
17:15
UX, anebo noční můra vývojáře
Pavel Čech (Edhouse)
Co je to vlastně UX? Proč to není ani UI ani design? Jak s UX souvisí barvy, mindmapy, wireframy? Kdo je to jednorožec a kdo UX nemůže nikdy rozumět? Konečně, jde nám přeci o to, aby byl uživatel navýsost spokojený. Ukážeme si, jak na to.
18:00
Přestávka
18:15
DBUnit - když má každý test svůj databázový píseček
Pavel Outěřický (Edhouse)
Ruční editace databázových dat při vývoji abyste otestovali co potřebuje? Uchopení integračních testů DAO vrstvy? Vyhnout se mockování zdrojů při unit testech? Mrkneme na to, jak DBUnit framework dokáže tyto trable výrazně zjednodušit.
19:00
Přestávka
19:15
Boj o každé FPS aneb tvoříme hru - RENOIR
Martin Pernica (Soulbound Games)
Spousta lidí mi říká: "Však ty si v práci hraješ ty hry, to máš dobré." Ano, tvořím a hraji hry ve své práci, ale není to až taková zábava, jako se vám může zdát, když si večer sednete k Xboxu. Vývoj her je prakticky nejsložitější oblastí, kde jsem kdy pracoval a každý den narážíme na problémy, kde ani Stackoverflow nepomáhá, ale každým dnem mě to baví víc a víc! Vykreslování, fyzika, HW architektura či GPGPU programování je jen zlomek věcí, které musíte řešit a znát pokud chcete získat pár FPS navíc a zlepšit tak vaši hru. Na mém talku se dozvíte zajímavosti z vývoje hry RENOIR a problémy se kterými se každý den potýkáme a jak je vlastně řešíme. Předem vám dám menší nápovědu - The Cake is a lie!
20:00
Zakončení

Potvrzení hosté: 14

Petr Žlebek

Nezúčastnili se: 2


Správce srazu: avatar Jindřich Babica

avatar
Jindřich Babica: Ve sklípku se našla čepice. Kdo ji postrádá, dejte vědět.
avatar
Jindřich Babica: Děkuji všem za krásný večer. Přednášející se pochlapili, díky. Věřím, že zase přijdete.
--